volg ons op sociale media

Welcom Award 2017

Voor de Welcom Award 2017 zijn zes inzendingen ontvangen. Allen van een mooie kwaliteit. De jury, bestaande uit Thijs Box, Anneke de Maat en Theo Dohle heeft de nummers 1, 2 en 3 als volgt vastgesteld:

  1. De Wolven met de campagne #checkjezelf

Onderwerp: campagne om vroegtijdig huidkanker te herkennen.
Meer informatie: Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=x4CPYi_W_t8
Facebook: https://www.facebook.com/StichtingMelanoom/videos/1046535172050964/

  1. 87 seconds met de campagne ikregelmijnzorg.nl

Onderwerp: bewustwording over nut en gemakt overstap ziektekostenverzekering
Meer informatie: https://www.youtube.com/playlist?list=PLVq02MUODjYE5riFW9nopj-1ZONSKPfOb

  1. Bex communicatie met HS Awareness campagne.

Onderwerp: informatie vergroten en begrip kweken voor ernstige huidziekte Hidradenitis Suppurativa (HS).
Meer informatie: www.allesoverhs.nl

 

Daarnaast kregen drie inzendingen een eervolle vermelding:

  • LemonCake met de campagne Uitvinders van de toekomst

Onderwerp: werken in technische beroepen aantrekkelijker presenteren
Meer informatie: www.neitraco.com, www.lemoncake.nl/case/neitraco/

  • PR4all met de campagne Laat zien wie je bent

Onderwerp: klanten via een abonnementensysteem voorzien van pr-advies
Meer informatie: www.pr4all.nl

  • Lee met A Bigger story

Onderwerp: creativiteit inzetten voor positieve verandering
Meer informatie: www.abiggerstory.org

 

Reactie

Reageer op dit bericht

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *