volg ons op sociale media

Welcom Amsterdam Communicatie Award 2018

Datum en tijd

mei 18, 2018, -

Locatie

Locatie volgt nog

Thema's

, , , , ,

Contact person



Locatie volgt nog

Over dit evenement

Op 18 mei 2018 is het weer zo ver: de Welcom Amsterdam Communicatie Award wordt uitgereikt aan de beste communicatiecampagne en/of strategie van het afgelopen jaar.

Nomineer het beste project van 2017 voor de WelcomAward 2018
Welk communicatieproject blonk volgens jou in 2017 uit in: creativiteit, durf, een scherpe analyse of een vernieuwende aanpak? Heb je een project waar je trots op bent of wil je het project van een communicatiecollega nomineren? Laat ons weten wie er moet winnen! Alle comprofs die wonen of werken in de Amsterdamse Metropoolregio kunnen meedoen.

Stuur het formulier in voor 1 mei 2018
Stuur dit formulier ingevuld in voor 1 mei 2018 naar secretariaat@welcom.amsterdam.
We willen vooral goed inzicht in: de gekozen strategie, wat je wilde bereiken en in de resultaten. Gebruik voor je onderbouwing maximaal twee A4-tjes, en stuur enkele communicatiemiddelen mee. Het project moet hebben plaatsgevonden in 2017, maar mag in 2018 zijn afgerond.  Zorg dat je in elk geval de vijf hoofdvragen invult.

Wat is de prijs?
Doel van de Amsterdamse WelcomAward is om elkaar te inspireren en vakmanschap in de schijnwerpers te zetten. Daarom krijgen de winnaars bij de uitreiking op donderdagavond 18 mei het podium om hun project te presenteren. Zij ontvangen daarbij als Welcom Award winnaar een certificaat en een eervolle vermelding op de Welcom Amsterdam website. Ook de tweed een derde prijswinnaars gaan naar huis met een certificaat.


Wie zitten er in de vakjury?
De vakjury bestaat uit vier communicatieprofessionals. Wie in de jury zit, zal binnenkort bekend worden.

De uitreiking: meet & greet
Op donderdagavond 18 mei presenteren de winnaars hun project en kun je met ze in gesprek. Zorg dat je erbij bent en ervaar het vakmanschap van de Amsterdamse communicatietoppers.

Doe je mee? Vul dan dit formulier in
Gebruik voor je onderbouwing maximaal twee A4-tjes in en zorg dat de in elk geval de volgende punten daarin aan bod komen.
1- communicatiedoelen & doelgroepen
2- welke strategie/aanpak heb je gekozen
3- welke middelen zijn ingezet
4- waarom was de strategie succesvol? Wat is er bereikt? (resultaten, impact)
5- Wat was het budget; wie zat in het team?
6 – Wat maakt dit project bijzonder (bv bijzonder in de zin van creatief, vernieuwend, gewaagd, deskundig, gedrevenheid, effectief of scherp gekozen)
Stuur ook enkele voorbeelden van de communicatiemiddelen mee. Vergeet bij digitale middelen niet de links te vermelden.

Wie kan meedoen?
Je kan je inschrijven als freelancer of communicatieprofessional in dienst. Inzending staat open voor alle specialismen: van communicatiespecialist, en grafisch ontwerper tot en met tekstschrijver.

Aanwezige leden

    Nog geen aanmeldingen

Aanmelden evenement